Voor 16.00 besteld, morgen thuis!

Geen verzendkosten!

Voedingsadvies

Voordat u onze smoothies gebruikt, wilt u natuurlijk precies weten hoe u hiermee uw doel bereikt: slanker, fitter en sterker. Lees verder..

Pure Power

Daar waar andere hersteldranken zich alleen richten op de spieren, richt Pureperform zich met de Pure Smoothie Power op het totale lichaam.

Pure Balance

Pure Smoothie Balance ondersteunt uw afslanktraject en zorgt bij inname van de dagelijkse aanbevolgen dosis voor gegarandeerd resultaat.

Zij gingen u voor!

Lees hier onze referenties, vele mensen gingen u voor! Lees verder..

Vóór 16.00 besteld, morgen thuis
Geen verzendkosten
Duizenden klanten gingen u voor

Gebruiksadvies

Gebruiksadvies

Voordat u onze smoothies gebruikt, wilt u natuurlijk precies weten hoe u hiermee uw doel bereikt: slanker, fitter en sterker. Als u onze aanbevelingen opvolgt, zult u gegarandeerd snel resultaat boeken.

 

 

Voedingadviezen

  • Beperk uw koolhydraat inname na 18.00 uur tot maximaal 20 gram. Een Balance wellness eiwitshake (zie meegeleverde boekje) is de juiste keus na de training of tot uiterlijk een uur voor het slapen gaan, omdat:
    • De smoothie maximaal vier gram koolhydraten bevat.
    • Het product eiwitrijk is.
    • De shake gemaakt is op waterbasis (25cl.).
    • Het ingrediënt ‘konjak mannan’ uw hongergevoel stilt.*
    • Het product L-carnitine bevat.
    • Het ingrediënt ‘chroom picolinaat’ uw trek in zoetigheid onderdrukt.**
  • Drink 3 liter per dag, waarvan minimaal 2 liter water.
  • Bepaal de juiste caloriebehoefte volgens de Harris Benedict formule.
  • Zorg dat uw dagelijkse calorie-inname 20-30% lager is dan de berekende caloriebehoefte.
  • Begin de dag altijd met een ontbijt, zo snel mogelijk na het opstaan. Zorg dat uw ontbijt uit ongeveer 25% van de totale caloriebehoefte van de dag bestaat.
  • Eet om de 3 uur. Een Smoothie Boost (zie www.pure-perform.nl/smoothie-recepten) is ideaal als ochtend tussendoortje.
  • Het advies voor volwassenen is om maximaal 6 gram zout per dag binnen te krijgen. (Bron: Voedingscentrum, geraadpleegd februari 2015)
  • Beperk de hoeveelheid suiker tot maximaal 1/3 van uw koolhydraatinname. Op een verpakking staat altijd vermeld hoeveel gram van de koolhydraten bestaat uit suiker.
  • Bij een gezond eetpatroon komt tussen de 20 en 40% van de energie uit vet. Om de kans op hart- en vaatziekten te verlagen, is het volgens het Voedingscentrum van belang te kiezen voor producten met zo min mogelijk verzadigd vet en geen of weinig transvet. (Bron: Voedingscentrum, geraadpleegd februari 2015.)
 

 

*Bron: EFSA HEALTHCLAIM Konjac Mannan (Glucomannan) en afname van het lichaamsgewicht (ID 854, 1556, 3725)

 

**Bron: EFSA HEALTHCLAIM CHROMIUM behoud van een normale bloedsuiker spiegel 2010;8(10):1732, 2011;9(6):2203 Commission Regulation (EU) 432/2012 of 16/05/2012

 

Bewegingsadviezen

  • Zorg voor voldoende beweging: 30 minuten per dag (zoals: wandelen, het huishouden doen en tuinieren) en sport daarnaast minimaal twee keer per week. Zorg hierbij voor een goede verhouding tussen cardio en kracht.
  • Train op de juiste intensiteit. Vraag hierover advies aan een gediplomeerde trainer.
  •  

    Gebruiksadvies Power

    Voordat u onze smoothies gebruikt, wilt u natuurlijk precies weten hoe u hiermee uw doel bereikt: slanker, fitter en sterker. Als u onze aanbevelingen opvolgt, zult u gegarandeerd snel resultaat boeken.

     

    Voedingadviezen

    • Op trainingsdagen adviseren we u om een Power wellness eiwitshake na de training te drinken. Wilt u nog sneller resultaat? Drink dan dagelijks een shake.
    • Drink 3 liter per dag, waarvan minimaal 2 liter water.
    • Bepaal de juiste caloriebehoefte volgens de Harris Benedict formule.
    • Zorg dat uw dagelijkse calorie-inname minimaal gelijk is aan de berekende caloriebehoefte, of net daarboven.
    • Begin de dag altijd met een ontbijt, zo snel mogelijk na het opstaan. Zorg dat uw ontbijt uit ongeveer 25% van de totale caloriebehoefte van de dag bestaat.
    • Eet om de 3 uur. Een Smoothie Boost (zie meegeleverde boekje) is ideaal als ochtend tussendoortje.

     

    Bewegingsadviezen

    • Zorg voor voldoende beweging: 30 minuten per dag (zoals: wandelen, het  huishouden doen en tuinieren) en sport daarnaast minimaal 2 keer per week om resultaat te boeken. Drie keer per week is optimaal. Deze training bestaat uit een verdeling van kracht en cardio.
    • Train op de juiste intensiteit. Vraag hierover advies aan een gediplomeerde trainer. 
    Nick Z.
    "Na goede resultaten met een voedingscursus is mij geadviseerd om door te gaan met de producten van Pureperform. Na de eerste shake was ik verkocht vanwege de lekkere smaak. En tegelijkertijd werd mijn t- shirt strakker en strakker."
    Lees de testimonials over Pureperform. Vele mensen gingen u al voor!

    Check de verkooppunten bij jou in de buurt!

    Klik hier